مشتریان گرامی به دلیل نوسانات شدید ارز، قیمت های سایت به روز نبوده، لطفا جهت اطلاع از قیمت ها و موجودی تماس بگیرید. تلفن 02188800306-09128916034

آشنایی با 10 برند برتر دوربین مداربسته

بازدید: 92 بازدید
آشنایی با 10 برند برتر دوربین مداربسته

در این مقاله به 10 برند برتر دوربین مداربسته می پردازیم که مورد قبول عموم مردم بوده و بسیار مقرون به صرفه هستند. زمانی که از قیمت مناسب صحبت می کنیم، بسیار مهم است که دوربین تولید شده علاوه بر کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. قیمت مناسب زمانی می تواند برچسب دوربین مداربسته باشد که برند در هنگام تولید محصولات خود تمامی ویژگی هایی را که از دید کاربر به خوبی کار می کند را در نظر بگیرد. در این صورت می تواند رضایت کاربران خود را افزایش دهد و توانایی افزایش تولید محصولات خود را افزایش دهد که منجر به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات می شود و از این طریق برند شناخته شده و به دست می آید.

خرید دوربین مداربسته
خرید دوربین مداربسته

معرفی برندهای برتر دوربین مداربسته

امروزه با توجه به نیاز روزافزون به امنیت و نظارت، شرکت های زیادی محصولات خود را در زمینه ساخت تجهیزات نظارت تصویری عرضه می کنند، اما نه الزاماً همه برندها، محصولاتشان از استانداردها و کیفیت مطلوبی برخوردار است. هدف این شرکت ها کیفیت و خدمات است و تلاش می کنند تا نیازها و رضایت کاربران خود را به بهترین نحو ممکن برآورده سازند، بنابراین لازم است برندهای برتر دوربین های مدار بسته را بشناسید. 10 برند برتر دوربین مدار بسته و در اینجا با ویژگی های محصول آن بیشتر آشنا شوید.

رتبه 1 از 10 برند برتر دوربین مداربسته هایک‌ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن از برند هایک ویژن در سال 1380 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ساخت دوربین های مدار بسته آغاز کرد و در این شرکت کارکنان زیادی به تولید تجهیزات امنیتی مشغول هستند. این بزرگترین تولید کننده دوربین مداربسته است که از فناوری HD-TV و تراشه های Techpoint استفاده می کند. برند هایک ویژن یکی از پیشگامان فناوری Turbo HD است و تنها دارای این فناوری است.
در سال 2016، هایک ویژن اعلام کرد که با پیشرفت تکنولوژی در نسخه Turbo HDTVI 3.0، امکان انتقال تصاویر با وضوح 720 مگاپیکسل در فاصله 1200 متری و تصاویر با وضوح 1080 پیکسل تا 800 مگاپیکسل وجود دارد. با نسخه های جدید این فناوری برای اولین بار یک دوربین 4 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و بعدها یک دوربین 8 مگاپیکسلی ساخته شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم ذکر شده در فناوری هایک ویژن این است که با نسخه HD-TVI 3.0 می توان ویدئو و برق را از طریق کابل کواکسیال ارسال کرد.

دوربین مدار‌بسته برند هایک ویژن
دوربین مدار‌بسته برند هایک ویژن

رتبه 2 از 10 برند برتر دوربین مداربسته هایلوک

در واقع این شرکت زیر نظر هایک ویژن می باشد. هایک ویژن برخی از محصولات خود را با برند هیلوک با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است. البته قیمت دوربین مداربسته تاثیری در کیفیت آن ندارد، تمامی محصولاتی که دارای برند هیلوک هستند با کیفیت عالی و مزایای فراوان متمایز می شوند، به عنوان مثال: تصویر در فواصل طولانی به خوبی نمایش داده می شود و همچنین دارای کیفیت بالایی هستند.

با توجه به تجهیزات و قیمت مناسب دوربین های برند هایلوک، مشتریان زیادی برای رفع نیازهای خود جذب می شوند و بهترین برندهای دوربین مداربسته تبدیل شده و محسوب می شوند.

دوربین مداربسته، هایلوک
دوربین مداربسته، هایلوک

رتبه 3 از 10 برند برتر دوربین مداربسته داهوا 

یکی از بهترین و مطرح ترین برندهای دوربین مداربسته داهوا می باشد. با توجه به تنوع و ماندگاری محصولات داهوا در 180 کشور جهان عرضه می شود و 16 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، سطح کیفی و کارکردهای مختلفی که محصولات داهوا ارائه می دهند بسیاری از کارمندان را جذب خود می کند. از الگوریتم های هوشمند و مفیدی استفاده شده است. و دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته داهوا همه کاره هستند و ویژگی های بسیار خوبی دارند.

دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته داهوا

رتبه 4 از 10 برند برتر دوربین مداربسته اکسیس 

اکسیس یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته است که در سال 1984 تاسیس شد و برای انتقال صدا و تصویر با کیفیت بسیار خوب عمل می کند و محصولات مختلف این شرکت به 50 کشور جهان صادر می شود. همچنین 3000 کارمند دارد که توانایی تولید بیشتر را دارند. محصولات برای رفع نیازهای مشتری را روانه بازار کرده اند برند اکسیس به دلیل کیفیت بسیار بالای آن و قیمت بالایی که دارد فقط در پروژه های بزرگ و مهم از آن استفاده می شود.

دوربین مداربسته برند اکسیس 
دوربین مداربسته برند اکسیس

رتبه 5 از 10 برند برتر دوربین مداربسته سونی

سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی است که یکی از برندهای مطرح دوربین های مدار بسته در زمینه تجهیزات امنیتی به شمار می رود. محصولات بادوام و با کارایی بالا تولید می کند، تولید دفتر چرخش آن افزایش نیافته است و قیمت بالایی نسبت به سایر محصولات دارند.

دوربین مداربسته برند سونی
دوربین مداربسته برند سونی

رتبه 6 از 10 برند برتر دوربین مداربسته سامسونگ

شاید کمی گرانتر از دوربین های آنالوگ باشند، اما به دلیل عملکرد برتر و ویژگی های بیشتر نسبت به سایر برندها. شرکت سامسونگ محصولات الکترونیکی زیادی تولید می کند که امروزه توانسته اند دوربین های مداربسته زیادی را بفروشند و سهم زیادی از فروش آنها را به خود اختصاص دهند.در آمریکا و کشورهای اروپایی دوربین های مداربسته برند سامسونگ به دلیل کیفیت و قدرت فوق العاده فروش خوبی دارند.

دوربین مداربسته سامسونگ
دوربین مداربسته سامسونگ

رتبه 7 از 10 برند برتر دوربین مداربسته یونی ویو

یونی ویو یکی از تولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم های امنیتی می باشد.برند Uniview به طور انحصاری در سال 2011 شروع به کار کرد.برند Uniview همیشه در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که دوربین های IP را در سراسر جهان تولید می کند.اکنون این برند پس از هایک ویژن و داهوا سومین برند بزرگ در چین است.Uniview یک برند دوربین مدار بسته IP قوی است.و سیستم های نظارت تصویری شامل IP، NVR، رمزگذار، رمزگشا، ذخیره سازی و نرم افزار و برنامه های مشتری.

برند Uniview قصد دارد یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری باشد.که با ارائه محصولات و خدمات حرفه ای، قابل اعتماد و نوآورانه در تلاش است تا جهان را ایمن تر کند.
برند Uniview بازار خود را بیشتر در انگلستان و لندن توسعه داده و توسعه داده است.
دوربین مداربسته Uniview سالهاست که یکی از پرفروش ترین ها در بریتانیا بوده است.
Uniview با تولید دوربین هایی با عملکردهای جستجوی هوشمند که از فناوری فشرده سازی PoE+، U-Code، Starlight، PlUG & Play پشتیبانی می کنند، توانسته سهم بزرگی در تولید دوربین های IP و البته فروش آن ها در سراسر جهان به دست آورد. از آنجایی که این شرکت دوربین های Turbo HD را تولید نکرد، بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرد. قیمت بالای محصولات این شرکت نیز کمک کرد تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت قرار گیرد.

دوربین مداربسته برند یونی ویو
دوربین مداربسته برند یونی ویو

رتبه 8 از 10 برند برتر دوربین مداربسته پاناسونیک

پاناسونیک تولید کننده و برند دوربین مداربسته در زمینه سیستم های امنیتی می باشد. برند پاناسونیک در سال 1955 در ژاپن تاسیس شد و ماموریت اولیه این برند تولید سیستم های صوتی آموزشی بود.پاناسونیک ترکیبی از دو کلمه پان (جهان) و صوتی (صدا) است و معنای رساندن صدای این شرکت به دنیا را ایجاد می کند.
این برند در طول سال ها رشد کرده و شروع به تولید محصولات مرتبط کرده است، اما در سال 2008 به تنهایی شروع به کار کرد.دوربین های پاناسونیک دید در شب بسیار قوی دارند و تصاویر را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت می کنند. دوربین های این شرکت این قابلیت را دارند که تصاویر با کیفیت 4K واقعی را در اختیار کاربران قرار دهند و مانند دوربین های مداربسته درجه یک جهانی عکس بگیرند.

البته این دوربین ها علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بالایی نیز دارند که نقش مهمی در تخریب بازار این محصولات داشت.

دوربین مداربسته پاناسونیک
دوربین مداربسته پاناسونیک

رتبه 9 از 10 برند برتر دوربین مداربسته ال‌جی 

ال جی یکی از تولید کنندگان و برندهای مطرح دوربین های مدار بسته در زمینه سیستم های امنیتی می باشد. ریشه های تاسیس این شرکت به سال 1958 و تاسیس گلداستار برمی گردد. LG Electronics همچنان بخشی از LG Group است. این یک برند کره ای در صنعت الکترونیک است.
دفتر مرکزی این شرکت در سئول است. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برندها در صنعت تولید لوازم خانگی است. و این بار توانست از نام خود برای ساخت و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند. همچنین توانسته است انتظارات مشتریان خود را برآورده کند و در کنار فناوری های روز دنیا پیشرفت کند. با این حال، هنوز نتوانسته توجه اکثر مشتریان را به خود جلب کند.
دوربین مداربسته ال جی را می توان یکی از بهترین دوربین های نظارت تصویری دانست که در سریع ترین زمان ممکن در مکان های مورد نیاز نصب می شود. همچنین می توان به راحتی دوربین های نظارت تصویری و دستگاه های این برند محبوب را کنترل کرد – این یکی از مزایای این دوربین ها است.
از معایب دوربین های ال جی می توان به حساسیت کم حرکتی و عدم سازگاری با دستگاه ها اشاره کرد.

دوربین مداربسته ال‌جی 
دوربین مداربسته ال‌جی

رتبه 10 از 10 برند برتر دوربین مداربسته بوش (BOSCH)

بوش همچنین یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین های مدار بسته در زمینه سیستم های امنیتی می باشد.هدف این برند حفاظت از جان، ساختمان و اموال مردم می باشد.
برند بوش یک برند آلمانی دوربین مداربسته در زمینه تشخیص صدا، تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص حریق است.
سیستم های صوتی و کنفرانس حرفه ای برای ارتباطات گفتاری، صوتی و موسیقی طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهند.
از ویژگی هایی که این برند را از سایر برندها متمایز می کند می توان به دوربین های تشخیص حرکت و بی سیم، صدای دو طرفه، هشدار و تشخیص حریق اشاره کرد.
اما دوربین مداربسته بوش نسبت به سایر دوربین ها تاخیر زیادی دارد. دوربین های مداربسته بوش نسبت به سایر دوربین های موجود در بازار بدنه کوچک تری دارند. این نقص به این شرکت برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا در بازار نظارت تصویری و تجهیزات امنیتی داده است.

دوربین مداربسته برند بوش
دوربین مداربسته برند بوش

آیا برندهای برتر دوربین مداربسته نمایندگی معتبر در ایران دارند؟

آیا برندهای برتر دوربین مداربسته نمایندگی معتبر در ایران دارند؟
آیا برندهای برتر دوربین مداربسته نمایندگی معتبر در ایران دارند؟

بسیاری از تولیدکنندگان دوربین های مداربسته از جمله: هایک ویژن، ویو تک، داهوا و … در کشور ما نمایندگی دارند، شرکت برگاچی یکی از نمایندگی های دوربین مداربسته داهوا می باشد. بنابراین تمامی محصولات ارائه شده توسط برگاچی دارای ضمانت طلایی می باشد. در واقع این شرکت ها با توجه به کیفیت و مزایای محصولات خود در بازار جهانی رقابت می کنند. از آنجایی که این شرکت ها در بازار ایران فروش خوبی دارند، نمایندگی های زیادی دارند و با کمک آنها مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

چه عواملی باعث محبوبیت بهترین برندهای دوربین مداربسته می شود؟

یکی از عوامل اصلی فروش بالای دوربین مداربسته کیفیت آن است چرا که هر چه کیفیت و قابلیت های آن بیشتر باشد توجه مردم به آن بیشتر می شود. آنها باید در انواع مختلف ساخته شوند.
بنابراین قیمت آنها یکسان نیست و مشتری با توجه به بودجه خود نوع آن را انتخاب می کند.یکی دیگر از فاکتورهای مهم در فروش دوربین های مداربسته گارانتی و خدمات پس از فروش آن است زیرا اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. ، این اتفاق خواهد افتاد. محبوب در بین مردم.

مزایای محصول برندهای برتر دوربین مداربسته چیست؟

همانطور که گفتیم تمامی برندهای معتبر دوربین مداربسته سعی در ارائه محصولاتی دارند که رضایت مشتریان را جلب کند، از این رو موارد زیر از جمله مزایای دوربین مداربسته می باشد.
کیفیت فیلم بالاست.
در شب دیده می شود.
نصب آن آسان است.
با استفاده از گوشی خود می توانید تصاویر ضبط شده را مشاهده کنید.
پهنای باند زیادی دارند.
دارای قابلیت جستجوی هوشمند است.
قابلیت زاویه دید وسیع را دارد.
هیچ مشکلی در تنظیمات وجود ندارد.
آسان برای مدیریت.

خلاصه ای از 10 برند برتر دوربین مداربسته

خوب، اکنون 10 برند برتر دوربین مداربسته در بازار جهانی را پیدا کرده اید. بسته به نیاز کاربر خود می توانید هر کدام از این 10 برند برتر دوربین مداربسته را خریداری کنید اما اگر قصد خرید دوربین مداربسته ارزان و باکیفیت را دارید بهتر است از برند داهوا استفاده کنید. اگر کیفیت بهتری نسبت به داهوا می خواهید و تفاوت قیمت برایتان مهم نیست، می توانید برند هایک ویژن را انتخاب کنید. اگر می خواهید یک برند لوکس با کیفیت بسیار بالا داشته باشید، برند اکسیس را انتخاب کنید. اگر دوام و اصالت مهم است، می توانید برند سونی را انتخاب کنید.
با تمام این تفاسیر دست شما کاملا برای انتخاب آزاد باز است. تیم فنی مهندسی سرای شبکه امیدوار است که این مقاله به شما کمک کرده تا با بهترین برندهای دوربین مداربسته آشنا شوید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را برای نیازهای خود انجام دهید.

دسته‌بندی مجله اینترنتی سرای شبکه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت