خدمات راه اندازی ویپ voip

اگر به خدمات راه اندازی voip شبکه احتیاج دارید، تا اینجا مسیر درستی را آمده اید

سرای شبکه آماده ارائه خدمات راه اندازی ویپ voip برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. ایجاد یک شبکه VoIP در شرکت یا سازمان به شما کمک می کند تا تجارت خود را سریع و ارزان گسترش دهید. سرویس VoIP یک فناوری انتقال صدا بسیار کارآمد است. سرویس راه اندازی شبکه VOIP به شما این امکان را می دهد که خدمات تلفنی ارزان و قابل اعتمادی را در بستر شبکه برای کسب و کار خود دریافت کنید. اجرای یک شبکه VOIP می تواند به کسب و کار شما فرصت های زیادی بدهد. در صورت نیاز به خدمات برای نصب و پیکربندی خدمات تلفن VOIP یا مشاوره در مورد پیاده سازی VoIP، با سرای شبکه تماس بگیرید. تیم متخصص ما آماده نصب ویپ با توجه به نیاز شما می باشد.سرای شبکه به عنوان بهترین شرکت راه اندازی VOIP در تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

خدمات راه اندازی voip
مزایای همکاری با گروه مهندسی سرای شبکه
طراحی و مشاوره اصولی راه اندازی ویپ

طراحی و مشاوره اصولی

استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در اجرای voip

استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در اجرای پروژه

تامین تجهیزات voip با بهترین قیمت از برندهای برتر دنیا

تامین تجهیزات ویپ با بهترین قیمت از برندهای برتر دنیا

اجرای اصولی جهت عیب یابی و ارتقا احتمالی در آینده

اجرای اصولی جهت عیب یابی و ارتقا احتمالی در آینده

خدمات نصب و راه اندازی ویپ VOIP

سرای شبکه خدمات نصب و پیکربندی VoIP را به شرکت ها و سازمان های کامپیوتری ارائه می دهد. با راه اندازی یک شبکه VoIP در شرکت یا سازمان خود می توانید تجارت خود را سریعتر و با هزینه کمتر توسعه دهید. خدمات VoIP یک فناوری بسیار کارآمد برای ارائه صدا از طریق شبکه است. خدمات راه اندازی شبکه VOiP به شما امکان می دهد خدمات تلفنی مقرون به صرفه و قابل اعتماد را در یک پلت فرم شبکه برای کسب و کار خود دریافت کنید. استفاده از VOIP می تواند ویژگی های زیادی را به کسب و کار شما اضافه کند. در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی تلفن VOIP یا مشاوره در مورد استفاده از VoIP می توانید با سرای شبکه تماس بگیرید. 

راه اندازی ویپ

فناوری VOIP یا Voice over IP Protocol امکان استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت را به عنوان بستر ارتباطی برای برقراری تماس ارائه می دهد. سیستم های تلفن VOIP از فناوری دیجیتال استفاده می کنند و برخلاف خطوط تلفن سنتی، ارتباطات آنالوگ در نظر گرفته می شوند. پیشرفت های فن آوری شگفت انگیز در تلفن مبتنی بر شبکه، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران باهوش سازمان ها با شکستن مرزهای سنتی گشوده است. به عنوان مثال برای شرکت ها، سازمان ها و مؤسساتی که بیش از یک شعبه دارند، نصب و راه اندازی VIP امکان ارتباط بین شعب را فراهم می کند و هر یک از این شعب می توانند یک سیستم تلفن معمولی یا مبتنی بر IP مستقل داشته باشند. با استفاده از فناوری VOIP هیچ تفاوتی بین کارکنان شعبه و کارکنان دفتر مرکزی از نظر تماس گیرندگان وجود ندارد، زیرا تمامی کارکنان شبکه تلفن پاسخگوی تماس گیرندگان هستند.

نصب و راه اندازی تلفن ویپ

سرای شبکه با 12 سال سابقه در ارائه خدمات نصب و راه اندازی VOIP یکی از برترین شرکت های خدمات VOIP در کشور است که با استفاده از کادری متخصص و پیشرفته در فناوری های امروزی قادر به ارائه راهکارهای متنوع می باشد. شبکه پخش.. صدا و تصویر و همچنین سیستم های ارتباطی یکپارچه را بر روی یک پلت فرم شبکه ارائه می کرد. تیم فنی ما کلیه خدمات نصب و راه اندازی سیستم های تلفن VOIP و خدمات شبکه گران قیمت را به شما ارائه می دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص پیاده سازی و نصب VOIP می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم فنی ما آماده مشاوره در زمینه اجرای VOIP می باشد.

 

امکانات نامحدود خدمات تلفن voip چیست؟

ایجاد زمان بندی پاسخگویی

شرط زمانی یا (Time Condition) دقیقاً یک شرط با توجه به زمانی است که شما انتخاب می کنید، به این ترتیب که اگر در محدوده زمانی بودیم، عملیات چگونه بود یا اگر نبودیم، چه کاری انجام می دادیم.این ویژگی تعادل پاسخگویی بین مشتریان را برقرار می کند.

ایجاد محدودیت برای کارمندان

در بسیاری از سازمان‌ها اتفاق می‌افتد که دستگاه‌های تلفن برخی از کارمندان به برخی از خطوط خروجی یا حتی امکان شماره‌گیری شماره تلفن در یک زمان خاص دسترسی ندارند و فراتر از آن زمان، بند مشروط دیگری وجود ندارد که VoIP همه این امکانات را داشته باشد.

تلفن نرم افزاری

تلفن نرم افزاری برای برقراری تماس با رایانه، تلفن همراه یا تبلت است. یک تلفن نرم افزاری مانند یک تلفن IP است که در یک تابلو یا مرکز تماس ثبت شده است. تفاوت بین یک تلفن نرم افزاری و یک کامپیوتر رومیزی یا تلفن IP بی سیم در سخت افزار خود گوشی است.

ارتباط با انواع CRM

تماس برای ارائه خدمات و بازاریابی بسیار مهم است. امروزه تماس های تلفنی مهم ترین موضوع برای شرکت ها و سازمان ها برای مقاصد تجاری است. بنابراین ادغام Voip با نرم افزار CRM ابری و یکپارچه سازی آن بسیار حائز اهمیت است و مدیریت فعالیت های سازمان را آسان می کند.

تماس خودکار

تماس خودکار سیستم ویپبه کمک این قابلیت می توانید به صورت خودکار و کاملاً منعطف و برنامه ریزی شده با مشتریان خود تماس بگیرید و پیام های تبلیغاتی را برای آنها پخش کنید یا آنها را به سایر قسمت های سیستم تلفن سازمان خود مانند ماژول نظرسنجی سازمان متصل کنید.

شنود هوشمند مکالامات پرسنل

یکی از ویژگی های VoIP، گوش دادن به مکالمات است.به شما این امکان را می دهد که تمام مکالمات را با دقت گوش دهید و همچنین این امکان را فراهم می کند که بدون توجه مشتری به مکالمه مشتری با اپراتور خود گوش دهید و همچنین با اپراتور نجوا کنید. چت کنید و راهنمایی های لازم را بدهید.

صف انتظار

اگر مجموعه و سازمان شما با محدودیت تماس های تلفنی مواجه است، برای رسیدگی به تماس های دریافتی و در صف قرار دادن آنها به یک صف انتظار نیاز دارید. در این حالت، تماس های دریافتی را زمانی که کارشناسان شما مشغول به مکالمه هستند، در صف قرار دهید و زمانی که کارشناسان آزاد هستند، تماس ها را انتقال دهید.

نظرسنجی تلفنی

ارزیابی مداوم عملکرد کارکنانشان است در مراکز مختلف، بهترین راه برای ارزیابی مهارت کارکنان، نظرسنجی از مشتریان است پس از پایان مکالمه و مکالمه، ماژول نظرسنجی به گونه ای عمل می کند که اپراتور تماس را قطع نمی کند و مشتری شما می تواند با استفاده از صفحه کلید گوشی به نظرسنجی متصل شود و به اپراتور امتیاز دهد.

Call Center

مرکز تماس VOIP یا به طور کلی مرکز تماس سیستمی است که در آن اپراتورهای متعدد به طور منظم با رسیدگی به حجم زیادی از تماس های ورودی یا خروجی به مشتریان پاسخ می دهند. مرکز تماس VOIP از یک سیستم تلفن اینترانت هوشمند برای رسیدگی به تماس ها استفاده می کند.مرکز تماس این کار را برای شما انجام می دهد.

ضبط مکالمه

امروزه سیستم های ضبط تماس جزء جدایی ناپذیر مراکز تماس شده اند. علاوه بر این، شرکت ها و سازمان هایی که به دنبال ردیابی عملکرد و تعامل کارکنان خود با مشتریان هستند، از این سیستم ها برای بهبود رضایت و بهره وری مشتری استفاده می کنند.

بی نهایت شماره داخلی

تمامی مراکز تماس دارای سه بخش اصلی برای تنظیم داخلی، تماس های ورودی و خروجی هستند. با تنظیمات این سه قسمت می توان یک مرکز تماس ایجاد کرد. البته تعداد نامحدودی جستجوی داخلی در سیستم تلفن VoIP امکان پذیر است.

منشی تلفنی

منشی تلفنی یکی از پرکاربردترین امکانات در سیستم تلفن VoIP است. منشی تلفنی یا تلفن گویا را می توان برای پخش یک منوی صوتی برای تماس گیرنده برای هر تماس دریافتی پیکربندی کرد، اکنون با استراتژی های مختلفی که برای این بخش در نظر گرفته اید.

خدمات راه اندازی ویپ شبکه

سرویس تلفن VIP ویژگی های منحصر به فردی را در اینترنت و شبکه در اختیار کاربران خود قرار می دهد راه اندازی VoIP در یک شبکه نیز می تواند بر اساس شبکه موجود در یک شرکت یا سازمان انجام شود این امر هزینه راه اندازی VoIP را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد جزئیات و ابزار نصب ویپ کاملاً به نیاز شما بستگی دارد حجم ترافیک روزانه، تعداد کاربران، جایگاه و غیره عوامل مهمی که تاثیر عمده ای در نصب و راه اندازی تلفن های VIP دارند
برای استفاده از VIP نیازی به شبکه مستقل جدید ندارید و می توانید برای این کار از شبکه محلی یا اینترنت خود استفاده کنید. اما آنچه مهم است پهنای باند مناسب برای انتقال صدا و امنیت است. این موضوع باید قبل از نصب و پیکربندی VoIP در نظر گرفته شود.بنابراین هنگام پیکربندی یک شبکه VIP باید پهنای باند کافی در شبکه برای انتقال صدا با کیفیت و ایمن وجود داشته باشد. بنابراین قبل از استفاده از VIP، پهنای باند اضافی شبکه را اندازه گیری کنید. و در صورت رایگان بودن پهنای باند خط انتقال از سیستم تلفن VIP استفاده کنید کامپیوتر پیشگام یکی از قدیمی ترین شرکت های خدمات VOIP در تهران است. بسیاری از اعضای VIP کامپیوتر پایونیر و مشتریان با پشتیبانی از خدمات تلفن همراه پایونیر و خدمات تلفن VoIP به این مجموعه اعتبار می بخشند.

راه اندازی ویپ شبکه

سرای شبکه یکی از معتبرترین شرکت های نصب شبکه VIP در تهران می باشد که خدمات تلفن VoIP را با حداقل تجهیزات جدید به مشاغل ارائه می دهد. استفاده از بستر شبکه امکان پیاده سازی این سرویس تلفنی را بدون کابل جدید میسر می سازد. اجرای VIP با ویژگی های منحصر به فرد خود باعث کاهش هزینه تماس در سازمان می شود. شما می توانید یک تلفن VoIP را با حداقل هزینه نصب کنید و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید. یک سیستم تلفن VOIP به شرکت‌ها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با کارمندان و کارکنان راه دور خود با هزینه بسیار کم تماس‌های درون شرکتی برقرار کنند. هزینه راه اندازی تلفن اینترنتی VOIP برای گروه هایی با اتصالات گسترده بسیار مقرون به صرفه تر و بسیار راحت است.

هزینه نصب و اجرای ویپ شبکه

یک زیرساخت شبکه کامپیوتری می تواند برای ایجاد یک سرویس تلفن VoIP استفاده شود. بنابراین برای اجرای VIP در شرکت ها و سازمان هایی که زیرساخت شبکه دارند، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای نصب و اجرای آنلاین VOIP نیست. برخلاف خدمات تلفن آنالوگ قدیمی، برای استقرار یک تلفن VIP نیازی به راه اندازی زیرساخت خاصی ندارید. این مشکل هزینه نصب و راه اندازی تلفن های VoIP در شبکه را تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین راه اندازی سرویس تلفن VOIP در مقایسه با سرویس تلفن آنالوگ بسیار مقرون به صرفه بوده و راحتی بیشتری را برای کارفرما فراهم می کند. این سیستم تلفنی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد می کند، انتخاب بسیار مناسبی برای پیاده سازی شبکه و سیستم تلفن داخلی است. یکی از مزایای این سرویس تلفنی، امکان گسترش و تطبیق آن با شرکت شما است. شما می توانید این سرویس را با توجه به نیاز و حجم کاری شرکت خود پیکربندی کنید و از پرداخت هزینه های اضافی خودداری کنید. سپس، با رشد شرکت و نیازهای مجموعه شما، می توانید این خدمات را گسترش دهید و از مزایای بیشتری بهره مند شوید.

خدمات ویپ

سرای شبکه می توانند خدمات VoIP را به بسیاری از شرکت ها با سابقه طولانی و اعتبار بالا ارائه دهند. خدمات VoIP به کسب و کارها و سازمان ها اجازه می دهد تا سیستم های تلفن همراه خود را با هزینه کم گسترش دهند. ویژگی VIP بزرگ است و می تواند تماس های داخلی نامحدودی را برای آن گروه فراهم کند. از طریق استفاده از خدمات موبایل VIP، هزینه مکالمه در شرکت ها و سازمان ها بسیار کاهش می یابد. یکی دیگر از ویژگی های VIP کنفرانس صوتی و تصویری چند وجهی در قسمت های مختلف مجموعه است. این سرویس کنفرانس می تواند نیازهای بسیاری از شرکت ها را برطرف کند. یکی دیگر از مزایای این سیستم تلفن همراه راه حل های هوشمند مانند تلفن گویا است که نیاز شرکت های بزرگ و در حال رشد است.

راه اندازی ویپ در شرکت

سرای شبکه یک شرکت نصب VOIP در تهران و کرج است و سابقه طولانی در راه اندازی و ساخت وی آی پی و شبکه دارد. اگر برای شرکت یا سازمان خود به خدمات نصب VoIP نیاز دارید، می توانید از خدمات تخصصی سرای شبکه برای مدیریت VoIP استفاده کنید. ما به غیر از خدمات پیاده سازی VoIP، تجهیزات VoIP را با قیمت بسیار مناسب و با پشتیبانی خوب در اختیار شما قرار می دهیم. ما به عنوان بهترین شرکت VOIP در تهران و کرج آماده ارائه هرگونه خدمات به شرکت ها و سازمان ها هستیم. در صورت نیاز به راه اندازی و نصب سرویس تلفن VOIP یا دریافت خدمات و مشاوره تلفنی VIP می توانید با ما تماس بگیرید.

نصب ویپ

نصب VOIP در سازمان شما مستلزم پیاده سازی مراکز تماس لازم با دستگاه های دروازه و رایانه های شخصی متوسط ​​است و اولین قدم حذف تلفن های کاربران از رایانه تنها زمانی است که استفاده از تلفن های سخت افزاری VOIP مورد نیاز است. برای اتصال خطوط تلفن شهری به مراکز تلفن یا تلفن های VIP باید از دروازه ها یا کارت های تلفن استفاده شود. برای این کار باید این دستگاه سخت افزاری را تهیه کنیم. با افزایش تعداد کاربران تلفن، امکان گسترش سیستم تلفن دیجیتال در آینده با استفاده کامل از جذابیت مرکز تلفن VoIP بدون مشکل در افزایش تعداد خطوط تلفن وجود دارد. 

اجرای ویپ

شرکت سرای شبکه یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه استفاده از VOIP در شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. تماس اینترنتی مبتنی بر VoIP یکی از مهم ترین نیازهای شرکت های در حال رشد است. راه اندازی VoIP هزینه تلفن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. VIP علاوه بر کاهش هزینه ها باعث افزایش سرعت و کارایی ارتباط بین کارکنان می شود. این عملکرد باعث می شود تا کارایی کارگران به طور قابل توجهی همزمان با کار افزایش یابد. کامپیوتر پیشگام علاوه بر راه اندازی و راه اندازی VoIP، خدمات نگهداری و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه می دهد. ما در سرای شبکه آماده ارائه هرگونه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان هستیم و در اسرع وقت نیاز و مشکلات شما را برطرف خواهیم کرد.