خدمات پسیو شبکه

اگر به خدمات پسیو شبکه احتیاج دارید، تا اینجا مسیر درستی را آمده اید

خدمات پسیو شبکه یکی از مهم ترین بخش های پیکربندی و نصب شبکه است که به فعالیت های مرتبط با زیرساخت شبکه اشاره دارد.خدمات پسیو شبکه در لغت به معنای اجرای زیر ساخت های شبکه که برای فعالیت نیاز به نیروی برق ندارند است. تجهیزات شبکه پسیو و خدمات شبکه کامپیوتری غیرفعال هیچ کاری روی سیگنال ها یا داده هایی که از شبکه عبور می کنند انجام نمی دهند. در نتیجه این خدمات تنها به عنوان خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه پسیو ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه و تجهیزات سرور، خدمات طراحی شبکه و ترانکینگ، سانترال، نصب و راه اندازی برقی یو پی اس اطلاق می شود و وارد پیکربندی نمی شوند. گام.
گروه سرای شبکه با داشتن تیمی مجرب و دانش روز در زمینه خدمات زیرساختی و غیرفعال شبکه، موقعیت خوبی برای ارائه این خدمات به سراسر کشور دارد. این شرکت همواره در تلاش است تا خواسته‌های شرکت‌ها در زمینه بهبود زیرساخت و پهنای باند، مسیرهای ارتباطی پایدار، مسیرهای ارتباطی جایگزین و ایمن را برآورده سازد تا قابلیت اطمینان نصب و راه‌اندازی سیستم را در شرایط مختلف افزایش دهد. سرای شبکه بهترین راه حل ها را برای پیاده سازی پسیو شبکه، بهبود پلتفرم های موجود و به روز رسانی و گسترش پروژه ها با قیمت بهینه و به روش مهندسی شده ارائه می دهد.

خدمات اکتیو شبکه
مزایای همکاری با گروه مهندسی سرای شبکه
طراحی و مشاوره اصولی تجهیزات پسیو شبکه

طراحی و مشاوره اصولی

استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در اجرای تجهیزات پسیو شبکه

استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در اجرای پروژه

تامین تجهیزات پسیو شبکه با بهترین قیمت

تامین تجهیزات پسیو شبکه با بهترین قیمت از برندهای برتر دنیا

اجرای اصولی جهت عیب یابی و ارتقا احتمالی در آینده در تجهیزات پسیو شبکه

اجرای اصولی جهت عیب یابی و ارتقا احتمالی در آینده

خدمات پسیو گروه مهندسی سرای شبکه

طراحی نقشه 

مهمترین قدم قبل از اجرا داشتن یک برنامه اجرایی مناسب است. در این مرحله به بررسی جزئیات فیزیکی، منابع موجود، گره ها، سیستم ها و غیره می پردازیم.

طراحی نقشه خدمات پسیو شبکه

مشاوره 

قبل از اجرای خدمات پسیو شبکه با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت کنید تا بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای مجموعه شما ارزیابی کنند.

اجرا و راه اندازی

هدف ما اجرای خدمات پسیو برای مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و استانداردهای مورد نیاز است.

اجرای خدمات پسیو شبکه
مراحل اجرای پسیو شبکه
بازدید از مکان پروژه

مرحله اول : بازدید از مکان پروژه

در این مرحله بازدیدهایی توسط کارشناسان شبکه صورت می گیرد و اطلاعات لازم برای طراحی پروژه و پیش فاکتور جمع آوری می شود.اطلاعات مورد نیاز مانند: اندازه پروژه، تعداد گره های مورد نیاز، محل صحیح قرارگیری رک و تجهیزات شبکه

طراحی زیر ساخت

مرحله دوم: طراحی زیرساخت

در این مرحله طراحی و خدمات شبکه با همکاری کارفرما تکمیل می‌شود و سعی می‌شود به آینده نگاه کرده و امکان تغییرات، جابجایی و حتی بهبود و یا حتی همه موارد را در نظر بگیرد تا دامنه تغییر کند. در آینده می توان آن را بدون مشکل انجام داد.

مشاوره خرید تجهیزات

مرحله سوم: مشاوره خرید تجهیزات

کارشناسان سرای شبکه با توجه به شرایط و نیازهای پروژه بهترین راه حل را به کارفرما ارائه می کند و همچنین شرکت می تواند تجهیزات را با مناسب ترین قیمت و تضمین اصالت کالا تهیه کند.

نصب و آرایش رک

مرحله چهارم: اجرا ( کابل کشی، نصب و آرایش رک )

هنگامی که تجهیزات لازم را خریداری کردید، کابل کشی و سیم کشی در این مرحله یک فرآیند معمول و روتین است. سپس در صورت نیاز یک رک نصب می شود و رک حاوی مودم، سوییچ، سرور و … می باشد.پس از نصب در رک یا نصب دستگاه ها، نوبت به پیکربندی نرم افزار و سرویس های شبکه می رسد.

سنجش شبکه

مرحله پنجم: سنجش شبکه

تمامی نودها و تمامی سرویس های انجام شده در فرآیند راه اندازی با حضور کارفرما تست می شوند.تا تثبیت کامل شبکه در کنار شما خواهیم بود. همچنین اپراتورهای شبکه اسناد شبکه را برای کارفرمایان ارسال می کنند.

چرا خدمات پسیو اهمیت دارد؟

خدمات پسیو برای ایجاد یک شبکه مورد نیاز است و یک سیستم کابلی با کیفیت (غیرفعال) برای یک شبکه سریع مورد نیاز است. رسانه انتقال داده در شبکه، چه کابل مسی و چه کابل نوری، بخشی از خدمات شبکه غیرفعال در نظر گرفته می شود.
هنگام ایجاد یک شبکه، پیاده سازی اساسی مهم می شود. زیرا سرعت و پایداری شبکه و مرکز داده را تضمین می کند. در زمینه خدمات پسیو باید به مواردی مانند کابل کشی اولیه برای جلوگیری از تداخل با میدان های مغناطیسی مجاور، محاسبه توان مصرفی سرور و تعیین مدل دقیق یو پی اس با توجه به نیاز مشتری، مرکز داده و استانداردهای اتاق سرور توجه شود. این سرویس توسط متخصصین واجد شرایط ارک فاوا تحلیل و پیاده سازی می شود.
همانطور که گفتیم اولین قدم برای هر سازمانی که بخواهد فعالیت خود را در بستر شبکه آغاز کند، نصب و راه اندازی تجهیزات و پیاده سازی خدمات شبکه پسیو است. به عبارت ساده‌تر، مجموعه خدمات طراحی، نصب تجهیزات و راه‌اندازی زیرساخت‌های شبکه را سرویس‌های غیرفعال می‌گویند. خدمات پسیو در مرحله پیکربندی گنجانده نشده است.

خدمات پسیو سرای شبکه

  • طراحی، نقشه کشی، داکت‌کشی و ترانکینگ شبکه
  • نصب و راه‌اندازی انواع رک ایستاده و دیواری، سرور و استاندارد سازی آن
  • نصب تجهیزات شبکه مانند :سوئیچ، روتر، سرور و…..
  • کابل‌کشی برق، نصب تابلو برق و UPS
  • نصب نودها، پریزها، کیستون‌ها و …
  • طراحی اتاق سرور یا جابجایی آن
  • نصب دوربین مداربسته تحت شبکه
  • بهینه سازی زیر ساخت های قدیمی
  • نصب سنسورها و تجهیزات هوشمندسازی، جهت کنترل شبکه و زیرساخت‌
  • برپایی سیستم‌ اعلام و اطفاء حریق برای اتاق سرور
  • فناوری ویپ، کابل‌کشی تلفن و نصب سانترال

چرا خدمات پسیو مهم است؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای اینترنت، شرکت ها و شرایط مختلف نیاز به ساده سازی فرآیندهای کاری، بهبود فرآیند و افزایش کارایی سازمانی دارند.
یکی از دلایل استفاده از شبکه ها ایجاد روابط بین کارکنان در داخل سازمان یا با سازمان های دیگر است.
انواع خدمات حسابداری، خدمات ارسال ایمیل، اشتراک فایل، خدمات ارتباط با مشتری و … تنها بخشی از نیازهای سازمان ها و شرکت های امروزی است که به کمک شبکه ها روند کار و ارتباط را تسهیل می کند.
اولین قدم در راه اندازی شبکه، استقرار سرویس غیرفعال و نصب دستگاه ها است. سرویس های غیرفعال در واقع زیرساخت ایجاد شبکه های پویا در یک سازمان هستند و ستون فقرات شبکه هستند.
هرگونه سهل انگاری یا خطا در طراحی، اجرای نقشه، نصب و راه اندازی می تواند کل شبکه و کارایی سازمان را مختل کند. بنابراین اهمیت خدمات غیرفعال را دوچندان می کند. بنابراین بهره برداری از سرویس های غیرفعال باید توسط اپراتور غیرفعال تخصصی انجام شود.