خدمات راه اندازی شبکه

اگر به خدمات راه اندازی شبکه احتیاج دارید، تا اینجا مسیر درستی را آمده اید

شرکت سرای شبکه با ده سال سابقه در نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری با تیم های متخصص برای راه اندازی شبکه های اکتیو و پسیو آماده خدمت رسانی به شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک می باشد. برای مشاوره تخصصی در زمینه خدمات شبکه های کامپیوتری می توانید با کارشناسان سرای شبکه تماس بگیرید. هزینه نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری در سرای شبکه بسیار مطلوب است.کارشناسان فنی و فروش شرکت سرای شبکه آماده مشاوره و بازدید رایگان هستند و اطلاعات لازم را در خصوص نحوه انجام این کار، تجهیزات لازم، قیمت، هزینه تجهیزات و هزینه نصب شبکه در اختیار شما قرار می دهند و شما را در داشتن یک شبکه ی جامع و کاربردی در زمینه های مختلف همراهی کنند. کلیه خدمات طراحی و پیاده سازی شبکه از پشتیبانی و نگهداری شبکه در گروه سرای شبکه انجام می شود.

نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری
مزایای همکاری با گروه مهندسی سرای شبکه
طراحی و مشاوره اصولی راه اندازی شبکه

طراحی و مشاوره اصولی

استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در اجرای پروژه راه اندازی شبکه

استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در اجرای پروژه

تامین تجهیزات راه اندازی شبکه با بهترین قیمت از برندهای برتر دنیا

تامین تجهیزات شبکه با بهترین قیمت از برندهای برتر دنیا

اجرای اصولی جهت عیب یابی و ارتقا احتمالی در آینده

اجرای اصولی جهت عیب یابی و ارتقا احتمالی در آینده

نصب و راه اندازی شبکه

طراحی و اجرای ارتباطات کاری ظریف و بسیار تخصصی است و باید به صورت سیستماتیک انجام شود. امروزه یکی از دغدغه های مدیران ایجاد شبکه سازمانی است. در واقع ارتباطات ، ستون فقرات یک شرکت است و نقش مهمی در تقویت و اجرای فعالیت های شرکت ها و سازمان ها دارد. یکی از خدماتی که سرای شبکه به مشتریان خود ارائه می دهد خدمات نصب شبکه می باشد. برای استعلام هزینه راه اندازی شبکه های کامپیوتری می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان و کادر فنی ما آماده ارائه مشاوره مورد علاقه شما هستند.

یکی دیگر از خدمات پیشرو فناوری اطلاعات، پشتیبانی شبکه است. ما خدمات مختلفی را برای پشتیبانی و نگهداری شبکه ها بر اساس نیاز مشتریان خود ارائه می دهیم. هزینه پشتیبانی شبکه در سرای شبکه بسیار مقرون به صرفه است و اصلاً لازم نیست نگران هزینه پشتیبانی شبکه باشید. برون سپاری خدمات شبکه و فناوری اطلاعات به شرکت ها این امکان را می دهد که از خدمات تخصصی با کمترین هزینه و در حدود بودجه خود بهره مند شوند.

مراحل نصب و راه اندازی شبکه


جلسه با کارفرما جهت اطلاع از نیاز های فعلی

در این مرحله پس از برگزاری جلسات حضوری یا حضوری، اطلاعات کافی در مورد نیازهای گروه هدف در نصب و استفاده فعلی شبکه به دست می آید.

مشاوره و ارائه راهکار جهت آگهی کارفرما از استاندارد های روز

پس از بازدید از پروژه و کسب اطلاعات کافی در مورد نیازهای کارفرما، جدیدترین و بهترین راه حل ها با توجه به توان و بودجه کارفرما ارائه خواهد شد.

مستند سازی نیاز های کارفرما

لیست تجهیزات و خدمات مورد نیاز کارفرما مستند شده و جهت تهیه پیش فاکتور و فاکتور به واحد فروش شرکت ارائه می گردد. لیست قیمت شامل مواردی مانند طراحی تجهیزات و شبکه، هزینه های نصب و اجرا می باشد.

اعلام هزینه های مرتبط با تجهیزات و اجرت خدمات

هزینه های مربوطه باید با پیش فاکتور مطابق با بودجه کارفرما و تجهیزات و خدمات انتخابی به کارفرما ارائه شود. خدمات نصب شبکه در یک سازمان شامل این پیش قبض می شود. مجموع هزینه نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری در قالب گزارش و فاکتور به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

انعقاد قرارداد نصـب و راه اندازی شبـکه

برای اینکه مالک شرکت از کیفیت خدمات و تجهیزات مورد استفاده مطمئن شود، قرارداد نصب شبکه منعقد می شود. کلیه تجهیزات مورد استفاده و مراحل نصب و اجرای شبکه کامپیوتری طبق قرارداد منعقده صورت خواهد گرفت.

پیاده سازی و اجرای شبکه

شبکه مورد نظر در زمان توافق شده پیاده سازی و نصب خواهد شد. راه اندازی و نصب شبکه بر اساس استراتژی و طراحی اولیه برای دستیابی به بهترین سرعت و کیفیت ارتباط و افزایش طول عمر شبکه به بهترین میزان انجام می شود.

تست و تحلیل شبکه

قبل از واگذاری شبکه به کارفرما، تمامی قطعات تست شده و از درست کارکردن شبکه اطمینان حاصل می شود. این کار پس از راه اندازی شبکه های سازمانی بی سیم، سیمی برای اطمینان از کیفیت و سرعت ارتباط انجام می شود.

آموزش و ارائه مستندات

پس از ارسال اسناد به کارفرما، آموزش استفاده و بهره برداری از پروژه انجام می شود. در این دوره نحوه برقراری بهترین کیفیت و کارایی یک شبکه کامپیوتری را به اپراتور شبکه آموزش می دهیم.

بهره بردای

شبکه آماده استفاده است. برقراری ارتباط بین دستگاه ها و گره ها در شبکه در سازمان بسیار مهم است. بنابراین، ما بالاترین کیفیت دسترسی ارتباطی را برای سیستم های درون شبکه ارائه می دهیم.

پشتیبانی و نگهداری شبکه

خدمات پشتیبانی رایگان برای شبکه نصب شده در مدت توافق شده در قرارداد نصب ارائه می شود. تیم فنی ما پس از راه اندازی و نصب شبکه کامپیوتری شما را به طور مستمر آنالیز و نظارت می کند تا از بروز خطا و قطعی جلوگیری کند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سرویس یا قطعی شبکه، به سرعت رفع خواهد شد.


راه اندازی شبکه

طراحی و پیاده سازی شبکه کسب و کار موضوعی حساس و تخصصی است و باید اصولی را رعایت کند. امروزه یکی از علایق مدیران ایجاد شبکه های داخلی است. این شبکه واقعاً بستر مهمی از کار و خدمات شرکت است و نقش مهمی در پتانسیل و عملکرد شرکت و سازمان دارد. یکی از خدماتی که شرکت کامپیوتر سرای شبکه به مشتریان خود ارائه می دهد خدمات میزبانی شبکه می باشد. برای استعلام هزینه نصب شبکه کامپیوتری می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان و کادر فنی ما آماده مشاوره به شما هستند.

امروزه بسیاری از شرکت ها به منظور افزایش بهره وری و کاهش هزینه های خود اقدام به ایجاد شبکه های کامپیوتری می کنند. برنامه ریزی شبکه قبل از اجرا به دستیابی به بهترین عملکرد ممکن با کمترین امکانات و هزینه کمک می کند. انتخاب یک شرکت خدماتی که خدمات شبکه مناسب را ارائه می دهد دشوار است. همانطور که این کار بسیار حساس است و کوچکترین مشکل در اجرای شبکه باعث افت سرعت و وقفه های پی در پی می شود. بنابراین، یافتن یک شرکت قابل اعتماد که بتواند خدمات با کیفیت و پشتیبانی و نگهداری بهینه را ارائه دهد دشوار است. می توانید خدمات شبکه خود را به سرای شبکه برون سپاری کنید. سرای شبکه با سابقه طولانی در زمینه خدمات شبکه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را فراهم کند.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه


شبکه های کامپیوتری راهی برای استفاده بهینه از پتانسیل تجاری هستند. با ایجاد شبکه می توانید از تمامی امکانات ذخیره سازی خود به نحو بهتری استفاده کنید. هنگامی که یک شبکه را اجرا می کنید، می توانید به هر کامپیوتر، سخت افزار و فایل موجود در شبکه دسترسی داشته باشید. سرعت کار را افزایش می دهد و روند کار را آسان می کند. طراحی شبکه می تواند ظرفیت ذخیره سازی بهتری ایجاد کند و کارها را با سرعت و انعطاف بیشتر به جلو ببرد. راه اندازی شبکه و خدمات پیاده سازی شبکه، اگر به درستی انجام شود، منجر به رشد و شکوفایی قابل توجه کسب و کار می شود. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به دنبال پیاده سازی شبکه های کامپیوتری در فضای ذخیره سازی خود هستند.
خدمات پیکربندی و نصب شبکه کامپیوتری به شرکت ها کمک می کند تا شبکه های خود را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی و مدیریت کنند. پیکربندی صحیح شبکه به اطمینان از بهترین عملکرد و حداکثر سرعت تمام رایانه ها و دستگاه های متصل به شبکه کمک می کند. اگر شبکه سازی به درستی انجام نشود، منجر به قطعی گسترده در شبکه می شود.

مزایای خدمات نصب و راه اندازی شبـکه


 ارائه راهکار های متناسب با بودجه و کسب و کار شما

 انعطاف در زمینه ی تجهیزات مورد استفاده

 خدمات سفارشی با توجه به نیاز کارفرما

 ارائه مشاوره رایگان و بازدید حضوری

 ارائه گارانتی کیفیت تجهیزات و خدمات

 تعرفه های مناسب و رقابتی

 پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت

رضایت مندی مشتریان

سرای شبکه با سابقه طولانی در ارائه خدمات نصب و راه اندازی کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری آماده عقد قرارداد با سازمان ها و شرکت ها می باشد. کلیه خدمات شرکت سرای شبکه توسط کادری مجرب و کارآزموده انجام می شود. خدمات پیکربندی و پیاده سازی شبکه برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ در پیشگام کامپیوتر طبق اصول و استانداردهای جهانی انجام می شود. علاوه بر این، قبل از انجام پروژه، کارفرما مشاوره جامعی در زمینه طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری دریافت می کند. پس از اجرا، نصب و پیکربندی شبکه، پشتیبانی به صورت شخصی به مشتریان ارائه می شود.

خدمات پسیو شبکه


به گروه خدماتی که به منظور نصب و استفاده از دستگاه های شبکه غیرفعال برای نصب شبکه های کامپیوتری ارائه می کنید « خدمات شبکه پسیو » می گویند. و بسته به تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده برای نصب شبکه می توان خدمات متفاوت و متفاوتی را ارائه داد.در زیر لیستی از خدمات شبکه غیرفعال ارائه شده توسط شرکت سرای شبکه آورده شده است.

پیاده‌سازی انواع شبکه‌های Wired کابلی و فیبر نوری

پیاده‌سازی انواع شبکه‌های Wireless (Indoor ,Outdoor)

پیاده‌سازی شبکه‌های (WAN,LAN,MAN,VPLS,MPLS,VPN)

طراحی انواع دیتا سنتر و اتاق سرور به صورت استاندارد

نصب تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر ، سرور و

نصب انواع دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه

نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

نصب تجهیزات هوشمندسازی جهت کنترل شبکه و زیرساخت

نصب سیستم های اعلام و اطفاء حریق

کابل کشی شبکه، تلفن وبرق

کابل کشی برق و نصب UPS

داکت کشی و ترانکینگ شبکه

نصب پریزها ، کیستون ها

نصب و آرایش رک

خدمات اکتیو شبکه


سرویس اکتیو شبکه به اقدامات و عملیاتی اطلاق می شود که باید پس از نصب شبکه پسیو انجام شود تا تنظیمات تجهیزات فعال را پیکربندی و اعمال کرده و سرویس و نرم افزار را نصب کرده و پس از این فرآیند شبکه مربوطه مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.شرکت سرای شبکه با بهره گیری از دانش تخصصی خود در زمینه های نصب فعال شبکه خدمات زیر را ارائه می دهد.

اجرا و نصب و راه‌اندازی انواع سرویس‌های مبنتی بر ویندوز و لینوکس

مشاوره ، طراحی ، پیاده‌ سازی سرویس‌های Domain ، Active Directory، DNS

راه اندازی و پیکربندی انواع سوئیچ ، روتر ، اکسس پوینت ، فایروال ، UTM و …

برقراری اتصال و نصب و راه اندازی روتر های میکروتیک Mikrotik

نصب و راه‌اندازی انواع Mail Serverها از جمله Exchange Server , Mail Deamon

نصب و راه‌اندازی‌ هاستینگ‌های مبتنی بر ویندوز و لینوکس , انواع Web Server وWeb Service

نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های امنیتی جهت مقابله با تهدیدات روزافزون شبکه‌ای WAF

نصب و راه‌اندازی انواع آنتی ویروس‌های تحت شبکه جهت افزایش امنیت سیستم‌های کاربران و سرورها

نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های پشتیبان‌گیری از منابع شبکه نصب و راه اندازی شبـکه

نصب و راه‌اندازی راه‌کارهای مجازی‌سازی سخت‌افزاری بر بستر Hyper-V و VMware جهت کاهش هزینه و افزایش کارایی و همچنین استفاده بهینه از منابع ، مدیریت آسان و …

نصب و راه‌اندازی راه‌کار‌های مجازی‌سازی نرم‌افزاری بر بستر CITRIX…

نصب و راه‌اندازی Microsoft Lync Server جهت ایجاد ارتباطات داخل سازمان بین بخش‌ها و ساختمان‌های مختلف

نصب و راه‌اندازی انواع سیستم‌های تلفنی تحت شبکه VOIP و ویدیو کنفرانسVC از قبیل Cisco, Asterisk, Microsoft Lync, Polycom

نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مدیریت، مانیتورینگ و ثبت متمرکز وقایع شبکه

راه اندازی شبکه داخلی سازمان


یکی از خدمات نصب و اجرای شبکه های کامپیوتری سرای شبکه، نصب و راه اندازی شبکه های درون سازمانی می باشد. کلیه خدمات شبکه اکتیو و پسیو و همچنین پشتیبانی و نگهداری شبکه به صورت تخصصی با استفاده از نیروهای مجرب و حرفه ای انجام می شود. همچنین می توانید تجهیزات شبکه را جابجا و ارتقا دهید و آن را با کیفیت بالا نصب و راه اندازی مجدد کنید. شرکت سرای شبکه آماده ارائه مشاوره و خدمات شبکه کامپیوتری به مشاغل و سازمان ها می باشد. می توانید از خدمات فناوری اطلاعات سرای شبکه به صورت تمام وقت یا پاره وقت برای حل مشکلات فناوری اطلاعات و فنی شبکه استفاده کنید. سرای شبکه به عنوان یک شرکت خدمات شبکه حرفه ای بهترین و سریع ترین خدمات ممکن را در زمان از کار افتادن یا از کار افتادن شبکه به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه


بسیاری از شرکت ها در حال ساخت شبکه های کامپیوتری برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها هستند. طراحی شبکه قبل از استقرار به شما این امکان را می دهد که با حداقل امکانات و هزینه، مزایا را به حداکثر برسانید. انتخاب ارائه دهنده خدماتی که بتواند خدمات شبکه مناسبی را به شما ارائه دهد دشوار است. زیرا تاسیسات شبکه بسیار حساس هستند. مشکلات نصب شبکه کمتر باعث تاخیر و قطعی مداوم می شود. بنابراین یافتن شرکت معتبری که بتواند خدمات باکیفیت ارائه دهد دشوار است. پشتیبانی و نگهداری خوب برای برون سپاری خدمات نصب و نصب شبکه کامپیوتری خود می توانید به شرکت کامپیوتر پایونیر اعتماد کنید شرکت کامپیوتر پایونیر سابقه طولانی در خدمات شبکه دارد و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.
ساخت و نصب شبکه های کامپیوتری به شرکت ها کمک می کند تا سیستم های شبکه را به بهترین شکل ممکن نصب و راه اندازی کنند. راه اندازی شبکه مناسب به شما کمک می کند مطمئن شوید که تمام رایانه ها و دستگاه های متصل به شبکه شما با سریع ترین سرعت ممکن و بهترین عملکرد خود کار می کنند. اگر شبکه به درستی کار نکند باعث قطعی برق و یا قطعی گسترده در شبکه می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه خدمات نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و دریافت پیش فاکتور، با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن 0218880306 در ارتباط باشید.